Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Torwid
SRH Policja Woj. Śląskiego
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:24, 20 Cze 2013 Temat postu: 22 czerwca - Bytom - Gra Miejska |
|
|
Gra miejska będzie trwała od 16:00 do 19:00. Dokładne miejsce jeszcze podam, będzie to na pewno ścisłe centrum myślę, że gdzieś blisko rynku tak, żeby na przykład po skończeniu gry mieszkańcom również dać możliwość zobaczenia dioramy.
Dokładnie szczegóły jutro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Torwid dnia Czw 19:25, 20 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Torwid
SRH Policja Woj. Śląskiego
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:39, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zbiórka o 15 stej pod Agorą w Bytomiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Javier
Gość
|
Wysłany: Pią 15:48, 16 Sie 2013 Temat postu: SAhgqrZyItZU |
|
|
V celku je to skoro to iste s tfdm, Ĺže multiresolution sa pouĹžedva pri slptucovaned a subsurf na vĹĄeobecne9 vyhladenie. Skfas si daĹĽ na kocku multiresolution dajme tomu na level 4-5 a v sculpt mode prejdi brushom po objekte a to iste9 skfas s kockou so subsurfom na 4-5 a tieĹž skfas sculptovaĹĽ naĹ. UvidedĹĄ ten rozdiel, Ĺže multires. je na vyhladenie, resp. na zahustenie meshu pre potrebu sculptingu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|